F1-Πρώτη pole για τον Χάμιλτον, ατύχημα ο Μπότας

Η πρώτη pole position του νέου παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 ανήκει στον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes θα εκκινήσει πρώτος στον γκραν πριν της Μελβούρνης, δείχνοντας… με το καλημέρα τις διαθέσεις του στην προσπάθεια υπεράσπισης του τίτλου του.
Η «αυλαία» της σεζόν ανοίγει το πρωί της Κυριακής στον «Αλμπερτ Παρκ» της Μελβούρνης και στα σημερινά επίσημα δοκιμαστικά ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε 1:21.164, κατακτώντας την 73η pole position της καριέρας του.
Ο κάτοχος του παγκοσμίου πρωταθλήματος άφησε πίσω τις δύο Ferrari. Συγκεκριμένα, επτά δέκατα τον Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ακολούθησε ο έτερος οδηγός της «σκουντερία», Σεμπάστιαν Φέτελ.
Δίπλα στον Γερμανό στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κατετάγη πέμπτος στα δοκιμαστικά με την δεύτερη Red Bull, ωστόσο θα εκκινήσει όγδοος, αφού δέχθηκε ποινή τριών θέσεων για παράβαση στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βάλτερι Μπότας είχε ένα σοβαρό ατύχημα, όταν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο τρίτο και τελευταίο μέρος των επίσημων δοκιμαστικών (Q3), στο οποίο δεν σημείωσε επίδοση, ενώ το Q3 διεκόπη προσωρινά, προκειμένου να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια της Mercedes.
Ο Φινλανδός βγήκε από το κατεστραμμένο μονοθέσιό του χωρίς να έχει τραυματιστεί και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις.
Η πρώτη δεκάδα στα επίσημα δοκιμαστικά για το γκραν πρι Αυστραλίας:
1. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 1:21.164
2. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) 1:21.828
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 1:21.838
4. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1:21.879
5. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 1:22.152
6. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 1:23.187
7. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Haas) 1:23.339
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Renault) 1:23.532
9. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία) 1:23.577
10. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) –

F1-Πρώτη pole για τον Χάμιλτον, ατύχημα ο Μπότας

Auto-Moto, Αθλητισμός, Άλλα αθλήματα |