Ξεκίνησε η λειτουργία του Κέντρου Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Βόλου

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Ξεκίνησε η λειτουργία του Κέντρου Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Βόλου

 

Ξεκίνησε σήμερα Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017 η λειτουργία του Κέντρου Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Βόλου. Το Κέντρο συμβουλεύει και υποστηρίζει φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία εν μέσω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης αντιμετωπίζουν προβλήματα υπερχρεώσης. Οι υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν και για να διασφαλιστεί η ιδιωτικότητα των οφειλετών η ενημέρωση γίνεται κατόπιν ραντεβού στο τηλέφωνο 213.212.57.30 ή εφόσον την ώρα προσέλευσης στο Κέντρο δεν υπάρχει ήδη προγραμματισμένο ραντεβού. Το Κέντρο λειτουργεί προσωρινά σε γραφείο που έχει παραχωρήσει ο Δήμος Βόλου στο Πρώην Δημαρχείο Νέας Ιωνίας (Λεωφόρος Ειρήνης 131 – Γραφείο 9) ενώ το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα λειτουργήσει σε νέο γραφείο στην οδό Κρήτης.

 

Το Κέντρο επισκέφθηκε σήμερα πρώτη ημέρα λειτουργίας ο Ασκών Καθήκοντα Δημάρχου κ. Θάνος Θεοδώρου ώστε να ενημερωθεί για την δράση του και να εκφράσει την πλήρη αρωγή του Δήμου στη νέα αυτή δομή καθώς η δημοτική αρχή στέκεται συμπαραστάτης σε οποιαδήποτε δράση συμβάλλει στην ελάφρυνση των δημοτών σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο.

 

Πιο συγκεκριμένα ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες από σήμερα μπορούν να ενημερώνονται στο Κέντρο σφαιρικά και αναλυτικά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα χρέη τους και παράλληλα τους παρέχονται εξατομικευμένες συμβουλές και οδηγίες με πλήρη ανάλυση των διαδικασιών που προβλέπονται στο νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο που αφορά το πρόβλημα της υπερχρέωσης.

 

Ειδικότερα οι οφειλέτες μπορούν να ενημερώνονται για την δυνατότητα εξωδικαστικής λύσης αξιοποιώντας θεσμικά εργαλεία διαπραγμάτευσης και ρύθμισης οφειλών, όπως είναι ο Κώδικας Δεοντολογίας των Τραπεζών (για φυσικά πρόσωπα με τραπεζικά δάνεια) και ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών (για επιχειρήσεις με χρέη προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία, τις τράπεζες και λοιπούς ιδιώτες). Επίσης από το Κέντρο προωθούνται θεσμικοί παράγοντες που παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καθώς και ιδιώτες όπως Διαμεσολαβητές και Ενώσεις Καταναλωτών.

 

Παράλληλα παρέχεται ενημέρωση για την δυνατότητα επίτευξης προδικαστικού ή δικαστικού συμβιβασμού μέσω της ένταξης στον αναθεωρημένο ν. Κατσέλη, το ν. Σταθάκη, το νομικό πλαίσιο που, με βάση τις ανάγκες διαβίωσης, παρέχει ολοκληρωμένες και αντικειμενικά προσδιορισμένες λύσεις ρύθμισης, απομείωσης ή ακόμη και οριστικής διαγραφής οφειλών προς κάθε πιστωτή (Δημόσιο και ιδιώτη). Επίσης το παραπάνω αφορά και όλους όσους θέλουν να προστατεύσουν την κύρια κατοικία τους και δεν διαθέτουν επαρκή περιουσιακά στοιχεία ή εισόδημα.

 

Τονίζεται πως το Κέντρο, το οποίο είναι υπηρεσία του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης – Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους δεν προβαίνει σε ρύθμιση και “κούρεμα” χρεών από τις τράπεζες, δεν ρυθμίζει οφειλές προς το Δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία (ΔΟΥ, ΙΚΑ, ΟΤΑ), δεν αναστέλλει τυχόν νομικές – δικαστικές ενέργειες, όπως πλειστηριασμοί και κατασχέσεις λογαριασμών παρά μόνο παρέχει για τα παραπάνω ζητήματα συγκεκριμένες λύσεις.

Ξεκίνησε η λειτουργία του Κέντρου Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Βόλου

Μαγνησία, Πρώτο Θέμα |